Dincolo de mine Dincolo de științe

5 resurse utile de #growth și #UX via How to Web 2019

Săptămâna trecută a fost despre învățare, growth hacking/marketing și UX/design thinking la How to Web 2019. Btw, super early birds available în link.

Cu un line-up de specialiști internaționali ”ca la carte” și content relevant cam 50/50 (tehnic, hands-on, case studies și informații practice), pentru mine au fost 2 zile de reîmprospătare de know-how și discuții utile cu antreprenori și specialiști.

Cu ce am rămas? Iată mai jos:

1. ‘You are not your user’

Am promis că îmi fac un tricou cu mantra asta! E o lecție care pare de bun-simț, nu? Și totuși e atât de greu de înțeles și aplicat, atunci când începem să facem proiecte / produse / cum vreți să le ziceți.

Dave Hogue, UX Lead la Google, a explicat-o simplu și clar, iar Bob Moesta, cu framework-ul său de Jobs to be Done ne-a zis și cum să ne îmbunătățim interviurile și experimentele.

Așadar, resursa nr.1, o super carte: Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It.

2. What doesn’t get measured, doesn’t get done.

Cred că se explică singură povestea asta. Iată și un doc în care sunt incluse toate SaaS metrics relevante.

3. >95% of decisions are actually on auto-pilot

UX + psihologie comportamentală = power și înțelegere pe bune a ceea ce își dorește și face utilizatorul / consumatorul. De la un psiholog citire.

*The brain needs the most energy efficient decisions. It fills in the gaps. Ne-a mai zis Gudio Jansen în prezentarea lui.

4. SEO is all about the people, not the crawlers / spiders / bots.

Dave Collins a ținut cea mai fun prezentare. Meaningful și fun. A punctat nevoia de a crea conținut original, relevant, de calitate aka bazat pe multă cercetare și date, căci nu mai merge cu keywords stuffing și alte scurtături.

Bonus de la el, aceste instrumente:

ahrefs. Doing SEO without this is far more work than it needs to be.

Google Search Console.

Google Analytics.

Bonus Tool: Sitebulb is the best desktop tool I’ve ever used.

le găsiți și în prezentarea de mai sus

5. The Foolproof Formula to Product-Market Fit

Mie asta mi-a plăcut cel mai mult, recunosc. Sean Sheppard a vorbit super hands-on, cu un framework clar, care să te ajute să descoperi dacă ai cu adevărat un produs și care sunt pașii pentru a face asta.

O prezentare mișto de-ale lui aici. Plus blogul cu resurse gratuite, pentru a face acest framework funcțional.

Astea au fost ale mele. Voi, dacă ați fost, ce ați mai salvat? Comment below, cum s-ar spune 😉

Leave a Reply